Cânân

Cânân
@Mminimalist
Konuşarak düzeltemediklerinden vazgecerek kurtulursun ;!)
Merhametsiz sevgi insanı bencilleştirir. Anlayış ve empati olmadan her sevgi bitmeye mahkumdur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha iyi olanı değil, sana kendini daha iyi hissettireni seçmelisin.
Hayat bu ya, insanız işte! Bazen de ateş olur yakarız. Mesele ateş olmamak değil esasen, ateş olup yakmak yerine ısıtmaktır etrafımızı.
Haksızlığı her kabul ediş daha büyüğünü doğurur.
Bencillik, kendi bildiğiniz gibi yaşamak değildir. Bencillik, başkalarının da sizin arzu ettiğiniz gibi yaşamasını istemektir.