Ronî✯

Ronî✯
@MmsteRoni
Dil çemên kula ye.
Bunca kararmış kalplerin arasında, yaşayanların ölülerden daha çabuk çürüdüğü bu çağda merhametle bakan gözlere denk gelince ağlayası geliyor insanın sıkıca sarılıp.
Reklam
“Zorun amansız girdabında ne sorunlar ne de çözüm yolları yeterince bilince kavuşur. Aydınlanmanın, bilincin kendisi eğer hakikate yakınsa, çözümün yarısına varılmış demektir. Diğer yarısı yolda uygun adımlarla yürümektir”
"yiğitlik, sen cehennem olsan bile fedayı kabul etmektir, cennet yapabilmek için seni, yoksul ve namuslu halka.."
Her mirov xwediyê welatê hundirê xwe ye.

Ronî✯

, bir kitap okudu
Puan vermedi·270 syf.·
2025 1. kitabı
Edip Yalçınkaya
9.6/10 · 57 okunma
Reklam