Ronî✯

Ronî✯
@MmsteRoni
Dil çemên kula ye.
Bilirim ki; Kulağım çınladığında Özleyenim vardır uzaklarda. Ve yine bilirim ki.. Özleyenim, Özlediğimdir! aslında. Kiminle yaşarsan yaşa Kalbindekiyle yaşlanırsın...
Edebiyat
Reklam
Her şeyin yolunda gittiği tek yerdir hayaller..
"İnsan dediğin yüreğinin inceliğiyle insan olmalı..." Yeter ki insanın içinde iyilik olsun, onun erişemeyeceği hiçbir yücelik yoktur. İnsan, gönlü kadar büyüktür..." Yaşar KEMAL
Ve sen hep erteledin gelişlerini. Birgün ülkede herkes eșit olacak demek kadar boş bir vaad gibiydi sözlerin.. Bu ülkede kimse eşit olmayacak ve sen hiç gelmeyeceksin șehrime. Mehmed Uzun
Min got qey mirov wekî yên di pirtûkan de ne û wekî yên di pirtûkan de hez kir. Ax, çi xwe xapandinek mezin e.
Reklam