"İnsan dediğin yüreğinin inceliğiyle insan olmalı..."
Yeter ki insanın içinde iyilik olsun, onun erişemeyeceği hiçbir yücelik yoktur.
İnsan, gönlü kadar büyüktür..."
Yaşar KEMAL
Ve sen hep erteledin gelişlerini.
Birgün ülkede herkes eșit olacak demek kadar
boş bir vaad gibiydi sözlerin..
Bu ülkede kimse eşit olmayacak
ve sen hiç gelmeyeceksin șehrime.
Mehmed Uzun