Kitapta tek sevdiğim şey Helen karakteri oldu. Çabuk okunan, bazı yerlerde sıkan bir kitaptı. 1 günde okudum öyle söyleyeyim. Kitapla ilgili hoşlanmadığım şey ise diyalogların çok zorlama olmasıydı. Sanki bir yerden bir cümle okumuş da onları o diyaloğa yedirmeye zorlamış gibi. Yazarın twitter fenomeni olmasının da etkisi olabilir bilemiyorum. Sürekli tekrara düşen, başka kitaplardan tanıdık fikirlere, cümlelere çokça rastladığım özgün olmayan bir kitaptı. Bu kitapla ilgili tek birşey söylemek zorunda olsaydım, "olmasaydı da olurdu" derdim.
Feyyaz Yiğit'in okuduğum ilk kitabıydı. Ben beklentilerimin fazlasını buldum. Dili eğlenceli, çabuk okunan bir kitaptı. Yer yer sesli güldüm, çok güldüğüm yerleri arada dönüp dönüp tekrar okudum. Yer yer olay örüntüsüyle ilgisiz hatta tamamen manasız olduğu için güldüren bölümler oldu. Nitekim çok eğlendim, yeri geldi eğlendim, fakat ne çok eğlendim ya dediğim bir kitap oldu. Derinlikli birşey yok aslına bakarsanız içinde ama bitmeseydi dedirtti kitap. Yalnız tarihlerle ilgili ciddi sıkıntılar var, sonlara doğru sürekli yaş hesapladım, sürekli kafam karıştı çünkü 21 yaşında olması gereken tarihte liseye gidiyor falan o detay özenli gelmedi tat kaçırdı biraz.
AptalFeyyaz Yiğit · Okuyan Us Yayınları · 2013709 okunma