"Olur abi", dedim. Ama sinirlenmiştim. Genel olarak herkesin ve herşeyin yaydığı sahtekarlıkla baş etmek konusunda iyiydim. Fakat ani bir çıldırmanın karşısında çok savunmasızdım. Yine de her insan gibi yutuyordum o siniri. Sindiriyordum ve şartlar yeterince olgunlaştığında beni en çok seven insanı bulup önüne sıçıyordum. Öfke kontrolü ile insanın kakasını tutması aynı şey. En azından benim için.