Çok aşırı abartılmış karakterler var kitapta. İlla bir kız olacak çok güzel olacak ve her erkek aşık olacak. Tam pembe dizi olacak kitapmış. Kız peygamber torunu sanki ne isterse oluyor, paravar, aşk var, kariyer var, varda var.... Zaman kaybından başka bir şey değil tam Bi ergen kitabı. Tasvirleri bile başarılı değil. Okurken ne Aslı ne Murat ne başkası canlanması gözümde. Piraye adlı kitaba benzettim zaten okurken. Çatladım bitirene kadar.ŞİDDETLE TAVSİYE ETMİYORUM!
Bol bol hayaller kurup bunların her zaman boşa çıktığını görmeye başlamış bütün insanlar gibi, ressam Tevfik de kaderine çabuk boyun eğenlerdendi. (Benim gibi)