Size bir şey söyleyeyim mi anacığım, insan kendi halinde yaşayıp gidiyor da, yanı başında duran kitapta kendi hayatının tıpatıp anlatıldığından haberi olmuyor.
Değiştiren insanların mutsuz olduğunu düşünüyorum:)nerden biliyorsun diye sormayın 😅😅(birde evli olup genellikle tek başına Pp yapan insanların da evliliklerinin iyi gitmediğini düşünüyorum tamamen benim fikrim)