Değiştiren insanların mutsuz olduğunu düşünüyorum:)nerden biliyorsun diye sormayın 😅😅(birde evli olup genellikle tek başına Pp yapan insanların da evliliklerinin iyi gitmediğini düşünüyorum tamamen benim fikrim)
Düşünüyorum da kötü insanlar olmasa kitaplarda olmazdı,diziler ve filmler ,savaşlar da olmazdı ,sanırım dünyayi Dünya yapan kötülük aksi takdirde cennette yaşıyor olurduk .