Temudan Gelen Filozof

Temudan Gelen Filozof
@Mnoglu_flozof
Kendime has alıntılar paylaşmayı severim :)) takibe takip
İnsancıklar.
Şimdiyse kaderin küçülttüğü , ezdiği bir İnsancık olduğumu anlayınca kendime saygımı yitirdim, çöktüm
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Borç isteyeceklere bir yararı olur belki:))
Tıraş olunca daha bir efendi görünür insan. Efendi görünmenin de borç para bulmakta yararı vardır...
Sayfa 136 - M. Devuşkin·Kitabı okudu
Sizinde varmı böyle dediğiniz bir kitap :)
Size bir şey söyleyeyim mi anacığım, insan kendi halinde yaşayıp gidiyor da, yanı başında duran kitapta kendi hayatının tıpatıp anlatıldığından haberi olmuyor.
Sayfa 111 - Makar Devuşkin·Kitabı okudu
Çocukluk yıllarım geldi aklıma...
Küçük odada çay içerdik bizimkilerle. İnsanın sıcak, mutlu, bildik aile yuvasında bulunmasından daha hoş ne olabilir!
Sayfa 63·Kitabı okudu
Geçmiş kötü bile olsa, anısı tatlı bir elem veririr insana. Beni üzen çirkin bir olayı bile sonraları çirkinliğinden sıyrılmış, hoş bir biçimde anımsarım.
Alıntı