📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne katı, kör duyularım varmış ki,
Böyle ayakta kalıp sınırsız acılarımı,
derinden hissediyorum.
Daha iyi olurdu aklımı yitirseydim.
Hiç olmazsa düşüncelerim kederimden ayrılır,
Acılarım kuru hayallerle kendi kendini tanımaz olurdu."
"Yardıma gelen kimse yok mu? Yapayalnız mı kaldım?
Gözyaşlarına boğar böyle bir durum insanı,
Gözlerini bahçe kovaları gibi kullandırır,
Yatıştırsın diye sonbahar tozlarını.
"