Halbuki hayat ne iyidir ne de kötü sadece olduğu gibidir daha önce de söylediğim gibi olaylar tek başına anlamsızdır onları Olumlu ya da olumsuz hale getiren bizlerizdir
Dengesiz Duygu dağılımı konusuna dikkat etmen gereken her şey içinde duygularını bekletmemen gerektiğidir içinde biriken güzel şeyleri de kötü şeyleri de kocaman olmadan karşı tarafa ifade etmelisin