"Senin için yazılan hikayenin satırlarında kaybola kaybola öğreneceksin her şeyi. Bazen savrulmaktan korkmamak gerekiyormuş, her şeyi kontrol edebileceğimiz inancı beynimizin kıvrımlarında yerleşik hayata geçmişken, tüm kervansarayları yıkıp göçebe hayatın varlığı için savaşmalıymış insan.. "
"En kıymetlim dediğin senin için bir kez bile nefes alamaz ama en kıymetlim dediğin defalarca nefesini kesebilir. O yüzden en çok kendini sev, kendine saygı duy ve koru... "
Umut insanı ayakta tutar, umut güzel şeydir ama umutlarımızın kontrolsüz bir şekilde büyümesine izin verirsek, gerçekleşmediği zaman yaşadığımız hayal kırıklığı da o denli büyük olur.