YAĞMUR

YAĞMUR
@MonAmii
Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."
Sayfa 46·Kitabı okudu
"Neyi bekliyoruz Zezé?" "Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini."
Sayfa 67·Kitabı okudu
"Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar."
Sayfa 120·Kitabı okudu
"Portuga!" "Hı..." "Ben senin yanından bir daha yanından hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?" "Niye?" "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
Sayfa 127·Kitabı okudu