"...ilk başta evrende birbirinden ayrı iki dünya vardı: Aydınlığın dünyası ile Karanlığın dünyası Arzu edilebilecek her şey Işık Bahçeleri'ndeydi, karanlıklar ise arzunun yurduydu, kudretli, görkemli, kükreyen bir arzunun. Ve birden bire iki dünya çarpıştı, evrenin görüp görebileceği en şiddetli, en korkunç çarpışma oldu bu. Böylece Işık zerrecekleri binbir şekle bürünerek Karanlıklara karıştı, bütün yaratıklar, kutsal varlıklar, sular, doğa ve insan böyle doğdu..."