YAĞMUR

YAĞMUR
@MonAmii
"Kendi başınalığı çoğumuz severiz. Sevmeyenimiz de yok değildir. Nihayetinde çoğumuz duygularımızı bölüşebileceğimiz, belki sadece sessiz kalabildiğimiz biri olsun isteriz yanımızda. " Doğmuş olmanın yükünü tek başıma taşıyamazdım. " der Miguel de Unamuno. Bazen böyledir. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

YAĞMUR

, bir kitap okudu
7/10
·238 syf.·
9 günde okudu
·
2020 51. kitabı
Amin Maalouf
8.1/10 · 5bin okunma
"...ilk başta evrende birbirinden ayrı iki dünya vardı: Aydınlığın dünyası ile Karanlığın dünyası Arzu edilebilecek her şey Işık Bahçeleri'ndeydi, karanlıklar ise arzunun yurduydu, kudretli, görkemli, kükreyen bir arzunun. Ve birden bire iki dünya çarpıştı, evrenin görüp görebileceği en şiddetli, en korkunç çarpışma oldu bu. Böylece Işık zerrecekleri binbir şekle bürünerek Karanlıklara karıştı, bütün yaratıklar, kutsal varlıklar, sular, doğa ve insan böyle doğdu..."
Sayfa 79·Kitabı okudu