Monachopsis

Monachopsis
@Monachopsisy
Sonra derin bir nefes alıyorsun, iyiyim diyorsun ama değilsin. Yalancı bir tebessüm ediyorsun her şey geçti diyorsun ama geçmiyor. İnsanlar anlat belki faydamız olur diyor anlatıyorsun boşver diyolar. O kadar kolaysa neden ben bu kadar acı çektim diyemiyorsun, gülümsüyorsun...
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat güzel değil ve ben yıllardır hâlâ ölümü düşünüyorum..
Edebiyat
Aşktan korkuyorum ; çünkü aşk bizim kavrama gücümüzün dışındaki şeyleri içeriyor; müthiş bir parıltı saçıyor ama aynı zamanda yaydığı gölge beni korkutuyor .
Edebiyat
Gitsem buralardan arkama bile bakmadan...
Sen gerçekten de tam aşıksın. Sevda gözlerini bürümüş. Bence aşk deliliktir. Çünkü aşık olanın gözü hiç bir şeyi görmez. Hem tehlikeli hem de zayıflıktır. Tehlikelidir çünkü aşkına gelebilecek zarar karşısında aşığın gözleri kara olur, yakar-yıkar, ölür-öldürür. Zayıflıktır, çünkü tüm gücünü aşık alıp götürür. Bu yüzden de kandırılmaya açıktır.