Monalreading

Monalreading

, bir kitap okudu
7/10
·536 syf.·
2025 151. kitabı
Sherry Blake
7/10 · 3 okunma
Reklam
9/10
·320 syf.··
2025 150. kitabı
O NEYDİ ÖYLE!!!!! Merhabalar<3 Uzun zamandır okumak istediğim ama asla okuyamadığım sessiz hasta'yı sonunda okuyup bitirdimmm. Kitabın yorumlarında herkes kitabı çok övüyordu. Böyle yorumları gördükçe benimde beklentim baya fazlaydı ve kesinlikle beklentimi karşıladı. Alicia kocasını öldürmekten tutuklanır ve ardından aklı dengesi yerinde değil denilerek kliniğe yatırılıyor. Alicia kocasının ölümünden sonra tamamen konuşmayı bıraktığı için bu dava hiçbir zaman çözülmez ve suçta Alicia'ya kalır. Theo ise Alicia'nın suçlu olduğuna hiçbir zaman inanmıyor ve onu konuşturup olayları çözmek için Alicia'nın yattığı The Grove'a kliniğinde çalışmaya başlar. Kitabı nasıl yorumlayacağımı bilmiyorum ama spoi vermeden yorumlamak için büyük çaba vermem gerekecek jxiskxnidj Her bölümü her satırı o kadar heyecanlıydı ki Theo ile birlikte katili arıyor gibiydim. Herkes şüpheli herkes yalan söylüyor gibiydi ve Theo kiminle konuşsa katil oymuş gibi hissediyorsunuz jxiedjjdidj Kitapta herkes yalan söylüyor ve bu da karakterleri çözmeye çalışmayı daha zorlaştırıyor. Yazar kurguyu o kadar iyi yazmış ki kitapta kimseye güvenemiyorsunuz. Theo'nun karısı ile yaşadığı şeyden sonra vereceği tepkiyi ne yapacağını ise büyük bir merakla bekliyordum çünkü ne kadar Alicia'nın suçsuz olduğunu bulmaya çalışsa da diğer yandan da Theo'nun hikâyesini okuyorduk ve bu ilişkinin ne olacağını merakl bekliyorsunuz. Alicia'nın günlüğü ortaya çıktıktan olaylar artık daha çok netleşmeye başlıyor ama günlükle birlikte yine bir takım sorular ve gizemler geliyor. Kitaptaki bu gizem son sayfaya kadar sürüyor ve asla sıkmıyor. Sonlara doğru ise az çok anlamaya başladım kim olduğunu ama böyle bir ters köşe asla beklemiyordum... Öyle bir ters köşe yazmış ki yazar okurken ağzım açık kaldı xjiejxjdidjd Kitabın sonu biraz
Sessiz HastaAlex Michaelides · Domingo Yayınevi · 202312,9bin okunma
“Eğer birkaç cesur mağara adamı yanarak ölme korkula­rını yenmeseydi hâlâ karanlıkta olurduk.”
Kitap Alıntısı