Kitaba bayıldım. Anastasia ve Nate her koşulda, ne olursa olsun birbirlerini dinliyorlar ve düşüncelerine saygı duyuyorlardı. Bu da benim kitabı sevmem için bir sebep oldu. Çok tatlı ve sakin bir aşk hikayesiydi. Tek kitap olması da çabucak okuyup bitirmeme yardımcı oldu.
“Yazgı Odasının efendisi, Kader tanrıçası Ayliz. Başka bir tanrıça tarafından yazgım artık sizin iki dudağınızın arasında. Kendimi sizin ellerinize mahkum ediyorum, kaderim sizin ipliklerinize ait. Kanımın son damlasına, son nefesime ve kalbimin son atışına dek size bağlı kalacağım.”