Allahım biri çıkıp gelse de şu omuzlarımdaki yükü kaldırmaya yardım etse kuş gibi hafiflesem zorluklar artık çok kolaya indirgese, yaşamak daha anlamlı olsa.. Gücümün bittiği yerdeyim yoruldum gerçekten dünya sürgününde🥺
Şiirlerini okumaktan keyif aldığım sezai karkoç 'un bu kitabında bizlere İslamı yaşatabilmenin ipucularını vermektedir. Yazar zihninde bir kent kurmakta ve bu kenti İslamı merkeze alarak şekillendirmektedir. Aslında bize şunu söylemek istiyor İslamı bu şekilde yaşayın. Kitabın içerisinde bu söylediklerimin yüzde yüz gerçekleşmesi mümkün olmayabilir ütobik görünebilir ama bir yerden başlanılarak bu neslin dirilişi sağlanabilir mesajı vermekte. Keyifli okumalar