Vermemiz gereken kayıplar vardır ve yaşamımızı taçlandıran anlar...
Bazen susmak zorunda kaldığımız bazense pişmanlığın ruhumuzu çürüttüğü anlar vardır.
Belki de bizi en çok yıpratanlar en mutlu olduğumuz anlardır.
Belki de anların var olması bile bir kederdir bizim için.
Ve hâl böyleyken bir yıl daha geçer ömrümüzden..
Umut her daim bizim olsun.