Yaşamın en ücra köşesindeyim şimdi. Yalnız başıma ve bir o kadar da kalabalık. Mümkün olabilir miydi sahiden? Eksikliğini hissettiğim o şey çok yakınımda olabilir miydi? Ne yapmalıydım şimdi? Neyin peşinden gitmeliydim? Ne kalacaktı bana? Dönüp geriye baktığımda neydi göreceğim? Belki de yapmam gereken tek şey yalnızlığın kollarına bırakmaktı kendimi. Öyle mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duygularınızı değiştiremezlerdi; siz kendiniz bile isteseniz değiştiremezdiniz onları. Yaptığınız, söylediğiniz ya da düşündüğünüz her şeyi en ince ayrıntısına dek ortaya çıkarabilirler ama gönlünüzün derinliğine, işleyişini sizin bile bilmediğiniz o yere el uzatamazlardı.