"Beklemek bir alın yazısı olamaz. Mutluluğu beklemek, başarmayı beklemek, sevilmeyi beklemek... Bunlar ağacın dallarında kendiliğinden yetişen, doğaya emanet edilmiş meyveler değildir. İnsanın doğası, bir yerde kendine emanettir. İnsan mutluluğu seçer, başarmayı seçer, sevmeyi ve sevilmeyi seçer ve bu uğurda yapabilecekleri vardır. Hem de hiç gösterişsiz, asaletle yapabileceği çok güzel şeyler vardır."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Birçoğumuz için en büyük özlemimiz sevilmek ve mutlu bir ilişkimizin olmasıdır ancak ailelerde sevginin bilinçsizce ifade edilmesi nedeniyle, sevme şeklimiz genellikle mutsuzluğumuzu paylaşmak veya ebeveynlerimizle büyükanne-dedelerimizin modellerini tekrar etme şeklinde olabilir."