Daha önce bu kadar ters köşe olmuşmuydum bir kitapta hiç hatırlamıyorum ama bu kitapta hayatımın şokunu yaşadığımı söylemem gerekir. İlk başlarda okuduğumda kitabın olayını hiç anlayamıştım herhalde basit bir cinayet vakası çözülmeye çalışılıyordur diye düşünüyordum. Ama ilerledikçe olayların sizi ne kadar yanılttığı gerçekten çok ilginç. Aslında uzun uzun yazardım ama bu kitap ile alakalı asla spoiler vermek istemiyorum. Bu kitapla alakalı ilk alıntım " aşk en tehlikeli duygudur" olmuştu. Aslında kitabın olayınında bu olduğunu hiç tahmin etmemiştim . Aşk denen belirsiz duygunun nelere yol açtığı gerçekten akıl almaz bir şey. Ama bu kitabı okuduktan sonra bu "aşk" kavramını irdelemek istiyorum. Eminim ki ne günümüz kadar basit ne de geçmiş kadar bilinmez.
Aynen kardeşim sigara içip ona buna gereksiz küfür etmek de havalı değil haberin olsun . Ayrıca millet gelip sanamı soracak " Tayfun karasevdamı burda paylaşabilir miyim diye ?" Rahatsızsan engelle . Hepimizin burda rahatsız olduğu okur profilleri var ama küfür etme gibi bir HADSİZLİK te bulunmuyoruz.