Hikaye en başından güzel aktı ama o kadar çok tekrara giriyor ki bazı yerlerde sıkılıp bırakalım geldi diyebilirim. Sonunu da tahmin edebiliyorsunuz zaten. Vahşetin Çağrısı nın Modern versiyonu diyebiliriz ama ödüllük bir mevzu göremedim açıkçası.
Akıcı güzel kitap. Uzun sayıklamalar kısımlarında çok tekrara düşüp sıksa da hikaye örgüsü güzel akıyor. Yer yer Bukowski, yer yer Görkemli Kaybedenler havası sezdim. Teoman zaten büyük bir Leonard Cohen hayranı olduğunu gizlemiyor.
Sayın Bay Rock Yıldızı