Bazen ne kadar imkansız da olsa oturup inanmak istiyorum iyi şeylerin beni bulacağına. Yeni başladığım bir kitapta ne kadar çok tekrar edersen o kadar gerçek olur diyor ama ben olmama ihtimaline karşı tüm tekrarları bırakıyorum. Hayattan bir beklentim olmadan yaşamaya çalışıyorum çünkü beklenti yoksa hayal kırıklığı da yoktur, acı da yoktur, pişmanlıkta yoktur...