"Onları biz bulduk, Herbie." dedi. "Birlikte. Sen her zaman buna inanmıştın, değil mi?"
"Ben daima sana inandım," diye cevap verdim. "Bunun tam olarak aynı şey olduğundan emin değilim."
Thomas Henry TaylorMalamanderGargantisShadowghast - KarakasvetFestergrimmMermedusa
Malamender'in kitap serisini okudum(Aslında Mermedusa'yı hala okumaya çalışıyorum.) Seri çok popülerdi bende bu yüzden kitap fuarından almıştım. Aslında ilk başta okurken her şey gayet güzeldi ama işler 4. kitabı okumaya devam ederken sıkmaya başladı. Bence gereksiz uzatılan bir seri,daha kısa olabilirdi. Kitapların hepsi çok monoton tek değişen şey gizemi ama o bile bıktırıcı çünkü 2. kitaptan sonra anlayabiliyorsun her şeyin ardından Yılanbalık çıkıcak. Çok tahmin edilebilir ve artık okuyası gelmiyor insanın. Bence serinin aşırı derecede övülecek bir şeyi yok. Şu an Mermedusa'yı okumaya devam etmemin tek sebebi serinin son kitabı olduğu için sonunda bazı sırların ortaya çıkacağı. Bence seri fazla uzatılmasaydı okuması keyifli kalabilirdi.