Med

"Her zaman ne kötü bir sözdür! Duyunca tüylerim diken diken olur. Kadınlar bu kelimeyi kullanmaya bayılır. Yaşadıkları her aşkı sonsuza dek sürdürmeye çalışarak mahvederler. Kelime olarak da anlamsızdır. Gelip geçici bir hevesle ebedî bir tutku arasındaki tek fark hevesin biraz daha uzun sürmesidir."
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Güzel diyorsun ama öyle olmuyor işte:((
Hayatınızı yaşayın! İçinizdeki o muhteşem yaşama sevincini açığa çıkarın! Hiçbir şeyi ıskalamayın. Hep yeni heyecanlar arayın. Hiçbir şeyden korkunuz olmasın...
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Tam tersi değil miydi ya :))
İnsanları dış görünüşlerine göre değerlendirmeyenler sığdır.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
Bir bakıma, güzellik de bir tür dehadır; hatta dehadan çok daha üstündür çünkü hiçbir açıklamaya ihtiyaç duymaz.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan kelimelerden kaçamıyordu.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam