"İnsanların yerini tesadüfen almadık. Bu olay evrimin doğal işleyişinde vardı. Mantıklı insanların vakti geçmişti; onlardan daha üstün ve başarılı, maruz kaldıklarını temelden kavrayarak, yükselme dönemine geçemeden önce görünüşte durgunluk dönemi gibi gözüken bir zamanda onları sindiren bir varlık vardı karşılarında."
Elbette biz diğerleri, diğer uygarlıklar, uzun zamandır ölümlü olduğumuzu biliyorduk ancak böylesi tamamen bir yok oluş, insanı eziyordu. Ani bir yıkım mı olmuştu? Bir felaket mi gelmişti? Ya da bir tarafın yavaşça gerileyip diğerinin hızlıca yükselmesi mi? Sonuncudan yanaydım..