Zeyno

Zeyno
@Moonlightstreet2
Böylesine güçsüz ve kolayca boyun eğen bir insanlık, bu gezegendeki zamanını tamamlamıştı ve yerini daha soylu bir ırka bırakmalı değil miydi?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başımıza gelenler kaçınılmazdı. Zihinsel tembellik bizi ele geçirdi. Kitap bile okuyamıyoruz. Oyunda yok. Çizgi filmler bile ilgimizi çekmiyor artık.
Alıntı
"İnsanların yerini tesadüfen almadık. Bu olay evrimin doğal işleyişinde vardı. Mantıklı insanların vakti geçmişti; onlardan daha üstün ve başarılı, maruz kaldıklarını temelden kavrayarak, yükselme dönemine geçemeden önce görünüşte durgunluk dönemi gibi gözüken bir zamanda onları sindiren bir varlık vardı karşılarında."
Cornelius·Kitabı okudu
Alıntı
Elbette biz diğerleri, diğer uygarlıklar, uzun zamandır ölümlü olduğumuzu biliyorduk ancak böylesi tamamen bir yok oluş, insanı eziyordu. Ani bir yıkım mı olmuştu? Bir felaket mi gelmişti? Ya da bir tarafın yavaşça gerileyip diğerinin hızlıca yükselmesi mi? Sonuncudan yanaydım..
Alıntı
Zamanında bir fizikçinin dediği gibi "Tanrı zar atmaz." Evrende tesadüf yoktur.
Alıntı