Tüm zamanların en iyisiydi ‘ zamanların en kötüsüydü’ Hem akıl çağıydı Hem aptallık,Hem inanç devriydi hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi , Karanlık mevsimiydi , Hem umut baharı, Hem umutsuzluk kışıydı.Hem herşeyimiz vardı, Hem hiçbirşeyimiz yoktu, Hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana- Sözün kısası şimdikine öyle bir yakın dönemdi ki, kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin,iyi yada kötü fark etmez, sadece daha” sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini. İddaa ederdi.