Yaşamımızın ilk yıllarında daha meraklıyız ve daha fazla duygu var hayatımızda. Yaşımız ilerledikçe yaşamımızın gençlik yıllarına göre daha az duygu yaşıyoruz. Eskiye olan özlemimiz veya eski yaşadığımız yeri özlemek ve oraya gittiğimizde düşündüğümüz, hissettiğimiz gibi olmamasının sebebi aslında orada yaşadıklarımız gençliğimizdir o yüzden özlediğimiz eski yaşadığımız yerlere gittiğimizde o yıllarda yaptığımız aktiviteleri yapmak bize daha keyifli zaman geçirmemizi sağlayabilir.