Rabia

Rabia
@MorSever
instagram.com/_purple__lover_... Dinleseler çocukları; her şey uçurtma! / Okumadığın gün karanlıktasın. / Hepinizin kanatları var, yalnızca uçmayı öğrenin.
Bir umut ya da bir amaca gerek yok, hayatta kalmak için. Öleceğini bilmek yeter. Hayattasın çünkü tehlikedesin. Hayattasın çünkü her saniye ölüyorsun. O KADAR.! Hayatın anlamı bu işte: ÖLÜM KORKUSU!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayat da işte bir tepkiden ibaret! Tabii en başta da ölüme karşı!
Annem beni bebekken gömebilseydi! Daha hiç günahım yokken.. Direkt cennete gömmüş gibi olurdu, değil mi?
Sırf doğduğum için bile beni yıllarca hapsedeceklermiş gibi geliyordu.
İnsanın sadece içine doğduğu dünyaya değil, kendine alışması için de bir süre gerekiyordu.