Şeyda Garibağaoğlu

Şeyda Garibağaoğlu
@Morfe
Beni ben yapan yeğane şey kendim olmaktan öteye gidemedim.
Geceye inat
Sen hiç uykusuz kaldığın gecelerde pencereyi açıp buz gibi havayı incecik geceliklerinle soludun mu Yastığı bir kenara atıp şiirlerin arasına sokulup sözcüklerin arasına sıkışıp uyudun mu Hatta ahengini beğenmedin satırları değiştirdiğin oldu mu Sanmam! Ya da umursamam Ben kimsesiz gecelerde şiirle baş başa kalmayı hep sevdim Şiiri sevdim gerisi eşlik etti dizelere Dizelerse bütün gecelere yetti Şeyda Garibağaoğlu
Şiir
Reklam
Vazgeçiş
Git! Sevda bu Sensizde yaşanır Bak! Mutluyum işte Dinle! Bütün doğa beni çağırıyor Seyret! Benim dansım bu gölgemin eşliğinde Haydi! Şimdi kederlen, Sensiz çok mesud'um Git! Sıyırdım zihnimden herşeyi Yoksun.... Git! Ellerim yüreğimde, kanıyor ellerim Belki de yüreğinden akanlar Acıyor canım yine de Git! Hissizleşiyor dudaklarım Bütün kanım çekilmiş gibi Damarlarımdan oluk oluk kan akıyor Parmak uçlarıma dokunamıyorum Hey gökyüzü! Al beni yanına Ne ki bu sevda yakışmadı yanıma Tut yüreğimden usulca Kanatmadan avuçlarını Al beni yanına....
Şiir
Hava güzel istersen gökyüzünü seyredelim sana Zeus un hikayesini anlatayım ya da deniz kenarında oturalım biraz Poseidon dan konuşalım..... Kahveler benden acı bir espresso içelim yanında minik şekerleme.... Ayaklarımız acısın yürümekten hikayeler uzasın.... Biraz uzatalım ömrümüzü azraili kandıralım.... Yaşamak nedir biliyor musun rüzgarın bütün soğukluğu yüzünü okşarken çiçek kokularının yosun kokularıyla karıştığını koklayabilmektir....        Şeyda GARİBAĞAOĞLU
İnsan bir kere geliyor dünyaya üzümlerse defalarca kez sunuluyor insana kimi zaman şarap oluyor tadını bilenin dudaklarında..... Yıllanmış şarapların yuvası mahzenlerdir.. Şeyda Garibağaoğlu
Şiir