Git!
Sevda bu
Sensizde yaşanır
Bak!
Mutluyum işte
Dinle!
Bütün doğa beni çağırıyor
Seyret!
Benim dansım bu gölgemin eşliğinde
Haydi!
Şimdi kederlen,
Sensiz çok mesud'um
Git!
Sıyırdım zihnimden herşeyi
Yoksun....
Git!
Ellerim yüreğimde, kanıyor ellerim
Belki de yüreğinden akanlar
Acıyor canım yine de
Git!
Hissizleşiyor dudaklarım
Bütün kanım çekilmiş gibi
Damarlarımdan oluk oluk kan akıyor
Parmak uçlarıma dokunamıyorum
Hey gökyüzü!
Al beni yanına
Ne ki bu sevda yakışmadı yanıma
Tut yüreğimden usulca
Kanatmadan avuçlarını
Al beni yanına....