Sen hiç uykusuz kaldığın gecelerde pencereyi açıp buz gibi havayı incecik geceliklerinle soludun mu
Yastığı bir kenara atıp şiirlerin arasına sokulup sözcüklerin arasına sıkışıp uyudun mu
Hatta ahengini beğenmedin satırları değiştirdiğin oldu mu
Sanmam!
Ya da umursamam
Ben kimsesiz gecelerde şiirle baş başa kalmayı hep sevdim
Şiiri sevdim gerisi eşlik etti dizelere
Dizelerse bütün gecelere yetti
Şeyda Garibağaoğlu
Git!
Sevda bu
Sensizde yaşanır
Bak!
Mutluyum işte
Dinle!
Bütün doğa beni çağırıyor
Seyret!
Benim dansım bu gölgemin eşliğinde
Haydi!
Şimdi kederlen,
Sensiz çok mesud'um
Git!
Sıyırdım zihnimden herşeyi
Yoksun....
Git!
Ellerim yüreğimde, kanıyor ellerim
Belki de yüreğinden akanlar
Acıyor canım yine de
Git!
Hissizleşiyor dudaklarım
Bütün kanım çekilmiş gibi
Damarlarımdan oluk oluk kan akıyor
Parmak uçlarıma dokunamıyorum
Hey gökyüzü!
Al beni yanına
Ne ki bu sevda yakışmadı yanıma
Tut yüreğimden usulca
Kanatmadan avuçlarını
Al beni yanına....
Çok sevdiğim bir tiyatro oyunu aynı zaman da dilini ve tarzını sevdiğim bir yapıt. Daha önce okumama rağmen tekrar dün gece okudum. Elbette ki enfes bir eser tek nefeste okunur.
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,5bin okunma