Denizin kenarındayım. Kumsalda ayak izlerim, rüzgarda eteğim uçuşuyor. Gemileri izliyorum, bana el sallıyorlar. Mavi nasıl anlatılır, bu kitapta okuyorum. Huzur var
Fatih Sultan Mehmet Doğu ve Batıyı kendi özünde harmanlamış bir mozaiktir. Çok özel, kıymetli, nadir bir insandır. Onu okumaktan zevk aldım, alacağım. Okudukça hayret ediyorum, hayret ettikçe kendi tarihimle gurur duyuyorum .Bu dünyadan çok değerli insanlar geçti. Değeri yüzyıllar boyu artan inciler iz biraktı. Kitabın daha derin olmasını beklerdim. Fatih çok önemli bir kişilik , şahsiyet....Ruhu huzur bulsun.