📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar birbirlerine karışmaya, laf etmeye bayılıyorlar. Kim ne yazarsa ya eleştiri ya laf sokma ya da karışma isteği. Neden herkes dilediğince şeylerle profillerini doldurmuyor? Kimsenin karışmayacağı şekilde. İlla ota boka karışmayı kendine görev bilenlerle dolu etraf.. Açıkçası burada her türlü içeriği görüyorum ki zaten kim ne dilerse yazabilir. Kimseye kalkıp laf etmem, çünkü beni ilgilendirmiyor, haddimi bilirim ama çoğu insan haddini bilmiyor ve bunu yapanlar da çoluk çocuk değiller. Gülsem mi bilemiyorum :d
Sinan akyüzün yeni kitabı meyranın aşırı güzel olduğuna eminim, beni bayağı heyecanlandırdı konusu fakat pahalı ulen. Alamadım :d Zaman geçsin fiyatlar düşsün diye bekliyorum. Öğrenciliğin boyu devrilsin.