"İşte dostlarım, insan doğası bu kadar acımasız. Kötü biri olduğumuzu fark ettikten sonra bile kötü olmaya devam ediyoruz. İnsanız biz, insan! İyi ve kötü! İyi ve kötü! İnsandan başka bir şey değiliz!"
"Sevgilisinin son öpücüğünü hissetmesinden bu yana uzun yıllar geçmişti, fakat o öpücüğü bedeninde daha geçen gün almışcasına canlı hissediyordu. Ölüm onu okşayıp geçmişti çoktan, fakat ölümün dokunuşu bile sevgilisinin dokunuşunu silip unutturamamıştı."
"Dünyayı bir ölçüde değiştirmiş olan bütün büyük, değerli veya rezil eylemler bizim hiç haberdar olmadığımız birtakım son derece önemsiz olayların sonuçlarıdır."