Öncelikle söyleyeceğim şey ikinci kitabın birinciden daha çok sevdiğim olacak. Bu kitapta roman fantastikten ziyade aşk romanı gibiydi. Buna rağmen bayıldım desem yeridir. Aldrik' i daha çok tanımak hoşuma gitti. Ve macerada aynı zamanda daha çok yoğundu. Hele o kısımları çok çok sevdim.
Vhalla' nın dayanıklığına, cesaretine hayran kaldım. Kesinlikle her sahnesiyle tam film tadında bir kitaptı. Bitirmeden elimden bırakamadım
Ve karakterlere yazarın açılmaması tam etkilendıgım nokta oldu. Aynı anda hem heyecanla hem de eziyet çekerek okudum. Üçüncü kitabı için dayanamıyorum.