Yaşamamın ilerlediğini idrak ettikçe duygusallşıyorum galiba.
Yaş almak değilde, yaşadığım ömrün hakkını vermemek ürkütüyor beni.
Kıymetli bir sermayenin değerini bilmeden çarçur etmiş olmanın hüznü çöküyor.
Bazı vakitler ah edip! "Şu yaşımda olsaydım şu vakte geri dönseydim neler neler yapardım" diyor, fakat elimde olan sermayenin dahi kıymetini bilmemekle malûm oluyorum.