"İnsanların kendi günahları yüzünden,karada ve denizde düzen bozuldu. Allah yaptıklarının bir kısmına karşılık, kötü yoldan dönerler diye onları cezalandırdı." (Rûm 41)
Başımıza gelen felaketlerde belki de ilk bakmamız gereken yer yine biz olmalıyız ,sorgulamalıyız, doğru olana yönelmeliyiz. Allah esirgesin.🩶