Tutunabileceğimiz bir kol olmadığı gerçeğiyle yüzleşebilmeliyiz. Hayatta sadece yalnız başımıza yol aldığımızı, ilişkilerimizin sadece kadın ve erkeklerin dünyasında değil, gerçeklerin dünyasında olduğunu bilmeliyiz.
Umarım düşündüklerimizi de aynı şekilde yazacak cesarete sahip oluruz. Ortak kullanılan oturma odasından biraz çıkabilirsek aradığımız cesarete kavuşuruz.