Mutluluğun diğerine bağlıysa, sen bir kölesin; henüz özgür degilsin, esaret altındasın.
Yalnızken mutlu olduğunda kendi başına yaşayabildiğinde, bir ilişkiye girmek için içinde bir gereksinim duymazsın. Bu, ilişki kurmayacaksın anlamına gelmiyor.
İlişki kurmak başka bir şey, ilişki içinde olmaksa oldukça başka bir şeydir. ilişki içinde olmak bir nevi tutsaklıktır, ilişki kurmak ise paylaşmaktır. Birçok insanla ilişki kuracaksın, birçok insanla neşeni ve sevincini paylaşacaksın ama belirli bir insana bağımlı olmayacaksın ve kimsenin de sana bağımlı olmasına izin vermeyeceksin. O zaman özgürlük içerisinde, neşe ve sevgi içerisinde yaşarsın.