📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Koltukta yanına uzanıp kollarımı ona sararak uyumayı çok istedim. Yalnızca sözcüklerin en masum anlamıyla, beraber uyumayı. Ancak cesaretim yoktu ve ben bir ahmaktım, o ise göz kamaştırıcıydı; ben umutsuz derecede sıkıcıydım, o ise sonsuz derecede büyüleyiciydi. Böylece odama geri dönüp alt ranzaya yığıldım; insanlar yağmur olsaydı, diye düşündüm, ben serpinti olurdum; o ise kasırga.
İçinin daha derinlerine kulak verip geçmişe döndü; acaba o ses, anımsayarak gerçekleri söyleyen o ses ona dönüp, geçmişle birlikte bugünün üzerindeki örtüyü de kaldıracak mıydı ?