MR.NOBODY

MR.NOBODY
@MrNobady
-Kurulsa pazarın hiçe gidersin. Zâtını âlemde cevher mi sandın. -Sandığın gibi değilim, istediğin gibi de olamam.
Güzel Kadınların Erkek Seçimleri :)
Hepsi de bilmece dolu şu kadınların. Yeni bir şey değildir yaptığınız. ama yine de karşılarında dikilip şaşkm şaşkın onlara bakıp durmaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bir kadın görüyorsunuz, harika bir şey, bir melek, bir peri, masalsı bir düş. Ne yapıyor peki? Gidiyor, bir panayır pehlivanının ya da bir kasabın eline teslim ediyor kendini. Bakıyorsunuz herifin koluna girmiş geliyor ileriden, hatta belki başını adamın omuzuna yaslanmıştır, bir taraftan da sinsi sinsi çevresine bakınıyor, şöyle söylemek istiyor a deta: Evet, bu gördüğünüz manzara karşısında kafa patlatın bakalım!
Reklam
Tannın, ne güzel bir kadın! » Bay Klöterjahn'ın eşi güldü. «Siz güzel kadınlara böyle mi bakarsınız, Bay Spinell?» Evet, hanımefendi! Gözlerimi dikip onların yüzüne kaba ve gerçeğe susamı.ş biri gibi bakmaktan ve kendileriyle ilgili olarak iıatalı gerçek bir izlenim edinmekten daha iyidir böylesi «Gerçeğe susamışlıkla..
Kendinizi fazla üzüntüye soktuğunuza kuşku yok Evet, hanımefendi, fazla üzüntüye sokuyorum kendimi
Her Gün Spora Giderken İç Sesim :))
Yaşam biçimimizde belli bir düzene uymak, sağlığın korunmasına yönelik sert önlemlere baş vurmak, aramızdan bazıları için zorunlu bir şeydir. Erken kalkmak, erken kalkıp soğuk bir duş almak, dışarı çıkıp karlar içinde dolaşmak, belki bir saat için kendi kendimizden memnunluk duymamızı sağlar. Hani nasılsam öyle davransaydım, inanınız bana, ikindiye kadar çıkmazdım yataktan. Erken kalkmam, doğrusu riyakarlıktan başka bir şeyle açıklanamaz....
Vicdan! Bizim Zaafımız...
Vicdan diyeceğim, hanımefendi, vicdanla şakaya gelmiyor hiç! Ben ve benim gibiler, bütün ömrümüz boyu vicdan denilen şeyle cebelleşip dururuz, onu yanıltıp oyuna getirmeye, onu küçük doyumlarla başımızdan savmaya çalışmaktan göz açamayız. Hiç bir işe yaramaz kimseleriz anlayacağınız; ben ve benim gibiler; kendimize olumlu bir gözle baktığımız hepsi üç beş saati çıkın, bütün zaman hiç bir işe yaramadığımızın bilinciyle dolanıp durur, bu yüzden hasta düşeriz...
Reklam