MR.NOBODY

MR.NOBODY
@MrNobady
-Kurulsa pazarın hiçe gidersin. Zâtını âlemde cevher mi sandın. -Sandığın gibi değilim, istediğin gibi de olamam.
Gereğinden çok kasvetliydi bu görünüş. Ne var ki, Piepsam'ın ruh dünyasına bir göz atıldığında, bunun için ortada yeterince neden vardı. Biraz bezgin, öyle mi? Sizin gibi keyfi yerinde ve neşeli insanların böyle bir şeyi anlaması güç. Biraz mutsuz, öyle mi? Hayatta biraz itilip kakılmış, biraz horlanıp aşağılanmış biri mi? Yo, doğrusu biraz değil, büyük ölçüde öyle biriydi Piepsam; hali abartmasız içler acısıydı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimse bana teşekkür borçlu değil, ben de kimseye teşekkür borçlu değilim
Ben de bu kimselerin arasında yürüyorum, diye düşündü van der Qualen; öylesine yalnız ve yabancıyım ki, belki şimdiye kadar hiç kimse bu denli yalnız ve yabancı hissetmemiştir kendini...
Sus, sesini çıkarma, bu acıya katlanmaktan başka elimizden ne gelir.
Dünyanın öyle neşeli bir yanı yok, daha bu genç yaşında sen de anlıyorsun bunu.»