Ben, sizin gibi göz ucuyla bakmam kadınlara, onları gereği gibi görür, gözden geçiririm. Hoşuma giderler ve beni isterlerse, alır giderim onları. Bende yürek var, yürek!
Dünya benim 'bilinçsiz tip' diye nitelediğim insanlarla dolu;
ben de işte katlanamıyorum onlara, bu 'bilinçsiz' tiplere! Bütün bu küf kokan, bilgisiz ve bilnçsiz yaşam ve
eylemlere katlanamıyorum, insanın sinirlerini ayağa kaldıran çevremdeki bu safdilliğe katlanamıyorum. Karşı koyamadığım kahredici bir dürtü, çevremdeki her şeyi gücüm yettiği kadar açıklamaya, dile getirmeye, bilinç önüne çıkarmaya zorluyor beni; ama bunun ileriye götürücü ya da engelleyici bir etkisi olurmuş, avutup acıları yatıştırır ya da insanı ıstıraplara boğarmış, hiç aldırdığım yok....
Her kim sevi yolunu izler de ölümün gecesini ve ondaki tatlı gizi görürse, ışığın aldatıcılığında bir tek özlem bekler onu, kutsal geceye özlem, ebedi, gerçek ve teke indirgeyen geceye ..