MR.NOBODY

MR.NOBODY
@MrNobady
-Kurulsa pazarın hiçe gidersin. Zâtını âlemde cevher mi sandın. -Sandığın gibi değilim, istediğin gibi de olamam.
Tonio'nun Enayiliği Bana Hiç Yabancı Gelmiyor :)
Inge'nin kendisine uzak, yabancı ve yadırgamış görünmesi, çünkü konuştuğu dilin Inge'nin dili olmaması Tonio'yu kırıp incitmişti, ama öyleyken mutlu hissetmişti kendini. Çünkü mutluluk sevilmek değildir, demişti kendi kendine; sevilmek, kendini beğenmişlik duygusu için sağlanan iğrenç bir doyumdur. Mutluluk sevmek ve belki sevilen kişiye küçük çapta aldatıcı yaklaşımlar ele geçirmektir. Ve Tonio bu düşünceyi ruhuna yazmış, enine boyuna üzerinde düşünmüş, tüm derinliğiyle içinde yaşatmıştı.
Reklam
Bir Günde Vazgeçilmiyor Tabi...
Yine de mutluydu; çünkü o zamanlar kalbi diriydi, yaşıyordu henüz. Sıcak ve mahzun, senin için çarpıyordu bu kalp, Ingeborg Holm ! Tonio'nun ruhu, kendini mutlu bir yadsıyışla senin o sarışın, aydınlık, yüce dağları ben yarattım diyen küçük kişiliğini kucaklıyordu...
Yeni İlişki Başlangıcında İç Ses :)
Ama bütün bunların ne önemi vardı onun için? Belki bir gün gelecek, gülmeler sona erecekti
Bu Farklı Biri Deyince Bize Yapılan...
Hep yalnız, hep sevgiden yoksun yaşayan bir kral; tam dost birini bulduğuna, inanıyor, o da kalkıp kendisine ihanet ediyor .
Şöyle düşünüyordu : 'Ne diye sanki bu kadar acayip biriyim, her şeye ters düşüyorum...
Reklam