MR.NOBODY

MR.NOBODY
@MrNobady
-Kurulsa pazarın hiçe gidersin. Zâtını âlemde cevher mi sandın. -Sandığın gibi değilim, istediğin gibi de olamam.
İnsanları Dinlerken :)
Belki biliyorlar işin doğrusunu, ama yine de kendilerine söylenilene inanmaktan geri kalmıyorlar, çünkü şimdiye kadar pek çok kez böyle davranmış, buna alışmışlardır. Az buçuk bir iyi niyetle kimi yalanları görmezden gelemedikten sonra, bayağı bir günün akşamında nasıl eğlenir, hoş vakit geçirir insan, içinde nasıl yüce duygular uyanabilir...
Reklam
Bu Arada Kalmışlık Yoruyor İnsanı
Benim sıradan insana, o sarışın ve mavi gözlülere duyduğum aşk, bir sanatçı için en değerli şeydir. Ben iki dünya arasında kalmış bir yolcuyum.
Pek çok gün gelip geçti böylece; kaç gün? diye sorsalar söyleyemezdi, doğrusu bilmek de istemiyordu.
İçte başkalarınınkinden daha çetin sorunlarla boğuşup duran birinin dışta haklı olarak biraz rahatlık peşinde koşabileceğini söylüyordu hep
Hayatı seviyorum, işte bir itiraf sana. Al bu itirafı, sakla. Şimdiye kadar hiç kimseye böyle bir itirafta bulunmadım...
Reklam