"-Əgər Tanrı məni yanına çağırsa, bu dəqiqə getməyə hazıram!
-Tanrının yanına getməyin yaxşıdır, bəs birdən şeytan çağırsa necə?"
"-Allah beni yanına çağırırsa, hemen gitmeye hazırım!
- Allah'a gitmek güzeldir ama ya şeytan ansızın çağırırsa?
"İndi hər şeyin elmi var. Yağış üçün, günəş üçün elm. Əvvəl hər şey sadə idi: gedib Tanrıya dua edirdin, vəssalam".
"Artık her şeyin bilimi var. Bilim yağmur için, bilim güneş için. Önceden her şey basitti: Gidip Tanrı'ya dua ettin, hepsi bu."