Ne zaman uçağa binsem , kendimi bulutların üzerinde o kadar huzurlu, mutlu ve özgür hissederim ki... Sanki dünyanın koşuşturmacasından bir iki saatliğine uzaklaşmak ve bizi yoran bu yeryüzüne yukarıdan bakmak beni rahatlatıyor. Keşke bazı şeylerden ve bazılarından tamamen kurtulsak. Vesselam...