Uzun yolculukları hep sevmişimdir. Başımı alır, pencereye dayayıp dışarı izlemek… Hem düşünürüm hem de bazı şeyleri unuturum. Huzur aslında yanıbaşımızda lakin biz onu çook uzaklarda hatırlıyoruz. Her şeyin ve birilerin değerini çok iyi bilelim. Bana da iyi yolculuklar…