Bu değerlendirmem belki acımasız olacak, fakat bu kitabı okumak tam bir zaman kaybı oldu benim için. Elbette her zaman iyi kitaplara denk gelemeyiz, ama Khaled HOSSEİNİ'ninin Dünya'da kendisine referans olan Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş kitaplarından sonra iyi bir kitap beklemek hakkımızdı. Muhteşem bir öykü ile başlayan ve konunun iki kardeşin acımasızca birbirinden koparılmasını anlatan kitap o kadar dallanıp budaklandı, farklı kişilerden anlattı ki zamanı... Olmadı ya, olmadı bence..